Thursday, July 14, 2011

dunia aku.

Dear Hati...

First at all... aku tahu..aku dah terjatuh.. ni kali kedua aku jatuh, aku tak mampu untuk bgun. aku sakit. bodonye aku utk kesakitan yg pnh aku rase ni..  hati ni mmg cukup bengkak. air mate aku..hampir kering..sume gare2.. perkare yg tak pasti buat aku.. ni lah balasan terbaik utk aku...dan aku tak mmpu utk atasi dgn baik pada awalnya.. mcm2 keje gile aku dah buat. alhmdulillah..skrg aku dah mmpu untuk bernafas smula.

ya allahh..terima kasih atas ujian ini..mmg buatkan aku btul2 tersedar atas segala2nya even aku mmg susah nk trima knyataan yg dah tertulis buat aku neh. namun, aku sedang cuba utk terima dari hari ke hari. mmg aku pnh bahagia. tp hnye utk smntare jee..tuhan mmg maha adil. Dia dah pinjmkan utk aku seorg insan yg buat aku rase disygi..diberi perhatian.. bg aku smngt. n kongsi segale mcm hal ..kongsi sgale kisah suka duka hidup aku.. tp sume tu tak kekal jd milik aku. tuhan adelah sebaik2 pncipta.. dan, aku percaya.. tuhan beri kita somthg yg salah sblum dia hadiahkn kita somthng yg terbaik...sgale2 nye buatkan aku berfikir baik dan buruk atas apa yg aku alami ni.. alhamdulillah..moge Allah akan sentiasa beri aku ptunjuk ke jalan yg benar..

* senang utk kita dptkan sesuatu itu. senang jugaklah kita akan meninggalkan sesuatu itu. aku mula percaya pada kata-kata itu..

No comments:

Post a Comment