Saturday, June 11, 2011

MIMPI BURUK ke?

Dear HATI..

Mimpi buruk?? Yup. Stuju sgt. Kalau kita asyik nak fikir2 tentang somthing.. mesti something tu akn muncul dalam mimpi. Bak kata org tu, dari alam nyata terbawak-bawak msuk ke dalam mimpi. Dan aku dah alami nya walaupun aku hanya terlelap dalam sejam lebih sahaja.

Sumpah, mimpi aku pagi tadi seolah-olah mcm betul2 sedang berlaku. Selalu je org ckp, kalau mimpi baik je..alamatnya, mesti petanda tak baik. Betul ke? Pastu org kata lagi, sebarang mimpi yg kita dapat tu, mesti kene terbalik kan? kenapa mesti mcmtu?aku musykil.

Mimpi aku..sebenarnya buatkan aku sgt2 lega. Tenang dan selesa. Apakah perlu aku terbalik kan mimpi aku tu? Perlu ke? Bleh kan kalau aku kata aku taknak ikut "mitos"tu?? sbb sekurang2nya aku bleh rase tenang. Kat sini pun aku cukup lega sedikit. Malu sgt sbb mata aku dah bengkak dan trus jadi sepet nk mampus. Pedih. tak pernah aku rasa sedih mcm ni. Dan rasa takbleh langsung nk berenti nangis. bodo kan aku? langsung tak bleh nk kawal perasaan sendri. Yes,,aku mmg keras hati. Degil. Aku pernah jadi baik utk seseorang tapi aku tak pasti aku bleh jadi seperti itu utk masa akan datang.

Ternyata, kedegilan aku, aku sendiri dah nmpak bile aku in trouble. sume org ckp, aku ignore sahaja. bagi aku, sume org salah dan aku je yg betul. kenapa tah aku mcm ni. aku sendiri pun tak faham dgn attitude aku ble in trouble. mungkin sbb aku kurang pengalaman hidup. dan aku tak pandai nk survive diri aku sendiri. aku sedar aku mmg la tak sempurna mcm org lain, tp tak salah kot kalau ape yg aku sgt inginkan , aku akan daptkn?betul?

Ntahla. Aku tak yakin dgn diri aku. aku rasa aku ssgt bodoh utk wat keputusan. dan segala bende yg aku fikir n buat, aku tak mampu halang. baik atau buruk aku anggap sama saja. mmg..sama je. takde beze. aku mintak maaf pada diri aku sendiri sbb aku tak mampu jaga hati aku, perasaan aku sendiri dan diri aku sendiri waktu ni. sampai bila ia akn berlarutan, aku tak pasti.

No comments:

Post a Comment