Monday, June 6, 2011

dulu dan kini, ini yg terbaik~ wink2!

Dear Hati..

 Dari zaman sek dulu.. time tak bpe nk kecik + mule2 jadi anak dare..hehe.. aku suke gile dgn Mariah Carey ni.. Sbb.. die comey! suare die, best! mcm ade 1 aura yg watkan aku duk diam smate-mate utk dgr music dari die.. mmg layan wa ckp sama lu..hehe..lagu My All ni..mmg aku gilekannye dr dulu lagi..sampai sekrg jgk..jgn tak tau eh..bile ingt balik waktu dulu, kelaka pun ade.. yelah.. aku ni punyelah xcited ngn artis2 mcm ni..



ini jugaa..




yg ni ..

die ini..

 jugak yg ini..



hehe.. ni pun..

suke die ni jugak..




lagi 1.. die la..

die ni pun tau.. 



tgk2... dasat kan? haha.. yg penting aku suke sbb sore + org + lagu dorg comey gile! aku suka! tp2.. ini mase zaman aku muda dulu..hehe.. skrg ni of course ler dah bertambah ramai yg aku suke kan??kan?? mcm  yg inii...

inilah die..


ini juge...


dan.. ramai lah lagii...penat pulak aku nk tunjuk sorg2.. hehe..btw, aku mmg layan lagu dorg neh...weehee~ (^^,)

No comments:

Post a Comment