Wednesday, June 8, 2011

Ceritera ketika aku kecil.

Dear Hati..
Hyee...Salam bahagia. Dah mcm berita plak kan. 
Skrg ni, tetibe plak kan aku rase nk shre sikit cite n pic time aku kecit dulu..cikit je k..hehe..sgt penting disini ye, aku nk mggatekan bahawe..aku comey! sumpah tak tipu! perasan lebih + perasan nk mam**s tak caye?? Sile lihat dgn mate kasar anda.
 Dgn Mate Kasar oke??


kan aku dah kate. aku comey! sbijik cam jantan.betul kan? haha~ 
time ni ibu bgtau, umo aku setahun lebih. aku pun tak ingt la plak kan umo aku bpe waktu nii, hehe.. 
lokasi pic ni.. kat blkg umh lame aku je.. actly nk promote pokok serai yg bapak aku tnm kt blkg tu.. tu yg aku tak pndg lens..sile faham niat suci aku. (^^,)

Oke..tgk pic ni, Sumpah lawak bile aku tgk muke aku ni.. tak bleh bla wey! mmgla dah comey! tp2..same kan??
MACAM MAK DATIN! haha! yg shawl tu penting! bukan skrg je aku pakai shawl tau, tapi. 
dari dulu.dari aku kecik oke? haa...aku da ckp, dari dulu lagi..
aku dah terre bab fesyen2 neeh.. nk bershawl2 bagai kan..
skrg ni brula nk hegeh2..trend lame kot! haha!(^^,)
kau harus tahu! btw.. pic ni kat kg ayh aku.. tu la ayh aku.. dan adik aku yg cm ape tah.. adik aku ke? ish! bleh plak kan aku taknak ngaku.. menyelit je keje die di setiap pic aku! takleh tgk aku interfrme lgsg! ade je muke die. Cam HAMPEH kan??

  tgk nii! muke die ade lagi kat sblah aku.. huuissshh! 
ape la nasib aku.. mulut nk same.. tgn pun takleh bla nk same tiru gaye aku kan! cis! yg penting, aku lagi comey! mse kecik sampai skrg, aku adalah mangse buli die nii..huhu..kesian kan kat aku? kne buli je, sampi aku ngis.bru die puas hati..die...BAHAYA! pp aku de 1 kesan kekal.. nsibla kecik.. yes! angkare die ni..
die tembak aku dgn pistol berapi die! =( punye la aku ngis sikit punye kuat sbb saket tersgt + pedih! tu yg tinggal kesan tuh.. dgn die ni..kekuatan aku nk lawan die adalah.. JERITAN! hehe~

kau tgk?? ade lagi muke die. BUSUK PUNYE ORG KAN? 
ternyate disini. die mmg jeles bile tau yg aku comey! aku senyum punyela sweet, tp muke die?? sumpah cam SAMSENG! saje je wat muke otai die, suke je nk cacatkan pic aku.. MENYAMPAH!
pape pun aku tetap nk kuatkan hujah aku, yg aku comey.. haha.. ape aku kesah kau nk ckp ape..dah aku comey..


lagi skali nyah! mcm mak daten gitu! dasat kan aku ni? melaram! dan aku mmg sorg je pempuan yg slalu myelit antare sdre sblah bapak aku.. totally..sume laki..lgpun aku kan comey, haruslah aku ade disitu.. di antare mereke.. kan aku bunge, mstila byk kumbg yg duk dekat dgn aku.. tp, perasan tak? kumbg2 sume takut2 je muke nk rapat ngn aku..heehehe.. dah tentu sbb aku garg! garg dgn jeritan jee.. 
eh3! tgk kasut aku.. CANTEK KAN? kau ada? tak de kan?kasut tu, sebijik same mcm kasut atok aku nk g motong getah. same weeii.. sowila atuk.. annie terpinjm sekjp jee.. =)



haha! yg ni.. aku suke tgk.. sweet kan? serius cm lurving couple! hehe..ni abg sdare aku lerr...btw,,sile tgk rmbut aku. style tak rambut aku? style weeiii!
kecit2 dah pndai nak berstyle bagai! jgn tak tau yee.. aku wat kat salon tuh! =) smooth curl.. haha! 
sebenrnye aku tak sikat rambut!
bru mangun tido kot! hehe.. cute je kan? kan dah ckp.. annie mmg comey! 
mase dulu dek nie, dah besa jd annie.. tp waktu kecit je laa kecomeylan aku tu, yg  leh  aku bangge2kn..tp skrg.... laaalalalaa..hehehehe~

haaaa.....yg ini, ibu kesygn aku.. comey tak?? inilah ibu yg terbaik.. 
yg sentiase faham ragam aku yg lain mcm dr aku kecik sampi besar. sumpah ibu aku tau sume ragam dan kerenah aku..yelaa.. ibu tau nape aku merengek..nape aku meragam.. bkn tau sbb ape laa..cume tahu nk pjuk aku je..hehe...serius aku nk gtau, ibu aku ni, same je cm aku, suke CAKAP.. nmpk je MCM DIAM.. tp bile dah kenal. faham2lah yer.. dan juge, ibu aku suke nyanyi.. dr dulu sampi skrg.. tah ape2 lagu pun aku tak tau. kadag tu, pakai hentam je liriknye! pastu ibu gelak2.. aku melayan jelaa.. pandai ibu aku cipte lagu kat dapur kan.. mmg riuh la bile ibu aku mule menari sambil nyanyi kt umh nii.. hehe..itula ibu aku.. sampai aku besa cmni.. ibu aku masih lyn aku  dan yg lain dgn bercerite pasal arnb dgn kure2 lah..mcm2laa cite ibu.. bersemangt tu bile ibu mule bercerite.kitorg yg dgr ni, gelak2 je..dlm pade yg same. masing2 berebut nk baring kat pehe or perut ibu,,sbb nak dengar...haha.. kantoi di situ! 
bru kejap td ibu cite pasal arnab n kure2.. even cite yg same..berulng2, kitorg layan je.. xjemu pun,,sbb kan..aku nk gtau ni, ending cite dr ibu berbeze2 ikut pade tahap "kemengarutan" ibu aku.hehe..same je cam aku..kan?? name pun ank beranak..sbb tu acuan idung ibu aku same cam aku..eh? sbb tu acuan idung aku same mcm ibu aku..hehe~ same lah tu!


hehe... inilah aku! syazwanie..iye2 je kan??


dan, die ni nak jgak di"sebokkan" alahaiii~

sekian sahaja dari miss_annie, daa!






No comments:

Post a Comment