Wednesday, November 17, 2010

0h Bintang..Oh bulan..


malam berseri dengan kehadiran bintang..dan bulan..
setiap malam aku akn mendongak ke dada langit.
hanya untuk melihat kehadiran bintang..dan bulan..
kadang juga aku sgt suke untuk mengira bintang...
walaupun tahu mustahil untuk mengetahui jumlahnya.
aku punya bintang kegemaran ku sendiri.
yang selalu akan bersinar terang...
seperti sentiasa memberi sinar dan harapan bg ku..
aku juga sgt sukekan sang bulan..
alangkah tenangnya sewaktu berbicara bersama kau wahai sang bulan..
kadang2 ada juga malam tanpa bintang..
namun kecantikan malam itu tetap menemani hariku..
walau ianya lebih sepi dan kelam.
.........................
oh bulan..oh bintang..kamu tahu kamu adalah .b.i.n.t.a.n.g. dan b.u.la.n bagi hatiku...
kerlipanmu tidak pernah padam walau saat aku memejamkan mataku.....

No comments:

Post a Comment