Saturday, October 22, 2011

Hati Sayu..

Dear Hati..


Sungguh tak ku sangka-sangka..pertemuan itu buatkan aku betul2 rasa lain macm..selalunyee..dlm waktu berkongsi, bercerita dan mngadu sgala mcm hal, kitorg mmg wat tempt lepak tu mcm bapak kitorg punye..tp waktu jumpe kali ni, awl2 lagi aku dah xsedap hati..heran jgk, apsal la minah ni xcited benar nk ajk aku lepak tempt bese...rupenyee....nk share kat aku yg si bunga rose merah dah disunting oleh si kumbang di taman..
Alahaaiii....sahabt baik aku tgh berbunga-bunga rupenyeee..tak lama lagi, mmg aku mkn ler nasik myk dia..touching makk! di saat beliau nk gtau aku tu..rasa nk jatuh berdebuk je jantung nii..sbb dlm pale fkir, pasni dah xde geng bergosip..geng wat keje gila n geng merayau...sunyinyeee nati...tp sbgi kwn baik, mmg aku tumpng bhgia ats berita gembira tu..dia mmg hebt..sbb berjaya menitiskn air mata kesayuan aku di situ - tempat lepak aku at Bangi Kopitiam nilai. aku sedih sgt sbb aku akan hilang kwn baik..mksudnyee, status kite dah tak same lagi...waahh! cydaa....nape kau snggup tinggal aku....huhuuhuu.... :'(  dalam pade sedih2 tu..aku terase btul dihargai disaat mghabiskan mase dgn dia mlm tu..mklumla, kate kwn baik2 ofkosler mcm2 cite kuaar... btw, aku turut xcited nk mnyebukkan diri kt mjlis kau nti wahai kawan... ;)   










* thnks for being 1 of mybest fren... 

No comments:

Post a Comment